Красиви домашни бонбони

Тия дни докато се опитвах да разсея мрачните мисли, които са ме налегнали, попаднах на тези красиви бонбони (тук и тук). Много ми допадна идеята и реших и аз да опитам. Днес, за да спра да мисля за каквото и да е, реших наистина да реализирам по свой начин рецептата. Рецепта всъщност няма – просто разтопяваш блокче шоколад и украсяваш по свой начин🙂.

Продуктите (за около 20 бр. с диаметър около 3 – 3,5 см):

100 гр. тъмен шоколад (използвах 74% какао)

тънко резенче масло

сусам, мак, ядки, стафиди, кокос

Приготовление:

Върху хартия за печене се очертават кръгчета с желаната големина.

Нарязания на ситно шоколад се разтопява на слаб котлон (аз го направих на степен 2 и 1/2 като скалата на котлона ми е от 1 до 10).

Добавя се маслото и се разбърква.

С чаена лъжичка се взима от шоколада и се запълват очертаните кръгове. След като шоколада малко постегне (аз започнах щом свърших с разпределянето му в кръгчетата) се прави украсата по желания начин.

Моят беше този🙂.

След като шоколада стегне напълно, бонбонките могат да се отлепят от хартията и да се приберат в подходяща кутия или да се поднесат.

4 thoughts on “Красиви домашни бонбони

  1. Наистина са красиви бонбонките, Ема! И много лесни за изпълнение. Скоро ще се възползвам от предложението ти🙂

    Поздрави с пожелание за повече позитивни мисли и много усмивки🙂

  2. Благодаря, Тони🙂
    Аз малко нескромно ги кръстих „красиви“, преди, който и да е да ги е одобрил, но… това беше първото, което ми хрумна и ми се стори подходящо🙂
    Всичко най-добро и на теб!

Вашият коментар

